Jag har flyttat

Välkomna tillbaka till wannabeglobalare - din gamla favoritblogg! 
Mitt äventyr har sedan sist hållit igång i Borås i 4,5 år men nu, med blandade känslor har jag styrt vidare till nya breddgrader, närmare bestämt TYSKLAND. 

Jag har hamnat i Albstadt, en väldigt liten stad mitt i Corona-tider. Därför sitter jag just nu i karantän på en vind - i väntan på att få tillgång till mitt rum i den delade lägenheten jag ska bo i. Jag kan iallafall göra mig lite hemmastad, eftersom att vinden tillhör samma hus.


Kan inte rekommendera att flytta i Corona-tider, det är väldigt svårt att planera och givetvis resa runt. Kan man vänta så skulle jag göra det. Men det var ialla fall dags för mig nu.

Kommentera gärna här under vad ni vill höra om så ska jag försöka skriva och visa mer av det 😊
Anonym
2021-02-22 @ 20:50:06

Publicera lite mer om resan från Sverige till Tyskland, någon bild och lite mer berättande om det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wannabeglobalare.blogg.se

Jag heter Marie och läser textil produktutveckling på textilhögskolan i Borås. Men jag är blond och gillar att resa, och är dessutom relativt ung. Därför skulle jag passa in i att gå global, den klass som utrustar sig för att rädda världen, eller i alla fall delar av Afrika. Vem vill inte vara som dem? Här på min blogg som wannabe globalare. Läs om mina exotiska resor och hur jag räddar världen. peace.

RSS 2.0