OMG, så otroligt och orimligt amazing

 
 Idag förgylldes min dag då jag blev inkluderad i en artikel om globalare. 
På skolans hemsida,  www.mullsjöfolkhögskola.nu, kan man nu läsa om globalarnas sista tid innan deras avresa till olika länder i Afrika. Det är en stor ära för mig att alla globlarae den sista dagen klädde sig enligt mina anvisningar (vilket de iofs gjorde ändå, fast ofta med några avvikelser)
 
Något annat som glädjer mig är att läsa DERAS bloggar. Och jag längtar också ut i världen.
Fast det jag ska fokusera på innehåller textil just nu, och kanske en del tankar om framtiden. Vart tar man vägen sen?
Helst av allt vill jag ju fortsätta vara en textil globalare.
 
PEACE!
 
Har ni sett så fina??? Och länkad är jag också!!!! <3
Jag tror att globalklassen på bilden längtar efter sol och värme. Det är bara Moa från Norrland som verkar tåla alla sortes väder, norrlänning ska man va verkar det som!
 
BTW får vi i textilen besök av en kvinna som ska lära oss AFRIKANSKA TRYCK imorgon!! AMAZING! En liten touch av afrika. nöjd .
 
puss och kram och peace igen! /Marie
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wannabeglobalare.blogg.se

Jag heter Marie och läser textil produktutveckling på textilhögskolan i Borås. Men jag är blond och gillar att resa, och är dessutom relativt ung. Därför skulle jag passa in i att gå global, den klass som utrustar sig för att rädda världen, eller i alla fall delar av Afrika. Vem vill inte vara som dem? Här på min blogg som wannabe globalare. Läs om mina exotiska resor och hur jag räddar världen. peace.

RSS 2.0