Kenya en tidig morgon

Jag har precis avklarat frukosten med mitt favorit-te Kenya. Tänk att få drömma sig bort en tidig morgon och tänka på varamre länder, andra kulturer och ett helt annat liv. Vilken lyx!
 
Innan frukost fick vi besök av vaktisarna och en elektriker. Jag vågade knappt gå utanför min dörr men Hanna sa att det var okej. Så det gjorde jag. Tillsammans med min nya uppgång vadade vi genom snön till frukosten. Eftersom vaktisarna hade stört våra morgonrutiner fick vi också köra morgongympa på vägen dit. (Annars har vi det i hallen 5 min varje morgon).
 
Eftersom jag har varit väldigt förkyld och är typ döv pga det stannar jag hemma och hör elektrikern pyssla i pentryt. Funderar på om jag skulle gå dit och göra honom sällskap så att han känner sig inkluderad i vårt hångelhus.
 
Japp, det ska jag göra medan jag laddar upp inför att gå till textilen och prova på "magic colors". Taggaaaa
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

wannabeglobalare.blogg.se

Jag heter Marie och läser textil produktutveckling på textilhögskolan i Borås. Men jag är blond och gillar att resa, och är dessutom relativt ung. Därför skulle jag passa in i att gå global, den klass som utrustar sig för att rädda världen, eller i alla fall delar av Afrika. Vem vill inte vara som dem? Här på min blogg som wannabe globalare. Läs om mina exotiska resor och hur jag räddar världen. peace.

RSS 2.0